Στο μάθημα
της Νεοελληνικής Γλώσσας συναντήσαμε ένα κοριτσάκι την Αργυρώ με κινητικά
προβλήματα. Διαπιστώσαμε πως αν η φίλη μας η Αργυρώ ερχόταν στο σχολείο μας δεν
μπορούσε να πιει μόνη της νερό, δε μπορούσε να έχει πρόσβαση στην τουαλέτα
καθώς και στον όροφο του σχολείου.
Ας αρχίσουμε από σήμερα να σεβόμαστε τα
δικαιώματα των ατόμων αυτών
στις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Δείτε το παρακάτω Video σχετικά με το θέμακαι μετά προσπαθήστε να
ζωγραφίσετε το ίδιο σχέδιο ή χορέψετε τον ίδιο χορό!!!!!!!!!!!!
στις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Δείτε το παρακάτω Video σχετικά με το θέμακαι μετά προσπαθήστε να
ζωγραφίσετε το ίδιο σχέδιο ή χορέψετε τον ίδιο χορό!!!!!!!!!!!!
Ποιος τελικά έχει το πρόβλημα ;…..
“Κάθε
άνθρωπος είναι φτιαγμένος -από τη φύση του- να κοιτά ψηλά, να
οραματίζεται και να προσπαθεί ν’ αγγίξει το όνειρο του. Για να το
πετύχει όμως, χρειάζεται φτερά που θα τον
βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερακαι ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ’ όλ’ αυτά μπορούν κι εκείνοι ν’ ανέβουν ψηλά – απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν’ ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί τους.”
βοηθήσουν να φτάσει γρηγορότερακαι ευκολότερα. Τα φτερά είναι οι ικανότητες του καθενός. Κάποιοι όμως, έχουν μικρότερα φτερά και νιώθουν διαφορετικοί. Παρ’ όλ’ αυτά μπορούν κι εκείνοι ν’ ανέβουν ψηλά – απλώς χρειάζονται δίπλα τους κάποιους για να τους μάθουν τον τρόπο ν’ ανοίγουν τα φτερά τους και να πετούν όλο και πιο ψηλά. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έχουν τα δικά τους μοναδικά και ιδιαίτερα φτερά. Το πέταγμα τους γίνεται ομορφότερο όταν οι άλλοι τους χαϊδεύουν απαλά τα φτερά και πετούν μαζί τους.”