Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

ΘΕΟΓΟΝΙΑ - ΤΙΤΑΝΟΜΑΧΙΑ ( Γ΄Τάξη Δημ. Σχολείου- ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ)

Παρασκευή 20/03/2020

Θέλω να ελπίζω πως θα περάσετε όμορφα 
παρέα με την κυρία Ιστορία!!!!!!!!!!!!!!!!!!



      Κ  α  λ  ό      Δ  ι  ά  β  α  σ  μ  α  !!!!


1.Ας διαβάσουμε λοιπόν, την Τιτανομαχία, στη σελ. 8 του βιβλίου μας της Ιστορίας

2.Να και μία ωραία ταινία:





3.Κοιτάζω και το σχεδιάγραμμα, το οποίο έχω και στο τετράδιό μου:

4. Και τώρα ώρα για δράση!!!
Πατώ πάνω στο σύνδεσμο και λύνω τις ασκήσεις ηλεκτρονικά:
http://users.sch.gr/cygnusx1/htm5/dimiourgia_kosmou/Dimiourgia_Kosmou.html

5.Ελέγχω τώρα τις γνώσεις μου απαντώντας στις ερωτήσεις:

Α. Τι υπήρχε στην αρχή του κόσμου σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία;
Β. Τι γεννήθηκε από το χάος;
Γ. Ποιοι ήταν οι Τιτάνες και ποια η σχέση τους με τον Ουρανό;
Δ. Ποιος Τιτάνας νίκησε τον Ουρανό;
Ε. Τι έκανε ο Κρόνος στα παιδιά του και γιατί;
ΣΤ. Ποιο παιδί κατάφερε να σώσει η Ρέα από τον Κρόνο και με ποιο τρόπο;
Ζ. Ποιος φρόντισε το μικρό Δία;
Η. Τι ήταν το κέρας της Αμάλθειας;
Θ. Με ποιο τρόπο νικήθηκαν οι Τιτάνες από τους θεούς;
Ι. Τι ήταν η Γιγαντομαχία;
Κ. Πού εγκαταστάθηκε ο Δίας μετά τις νίκες του;

6.Και τώρα ευκαιρία για γράψιμο...!!! Διαλέγω μία ερώτηση και τη γράφω στο τετράδιο μου!

7. Στο τέλος, παρέα  με τη φαντασία μου και τα μολύβια μου, περνώ ευχάριστα,  ζωγραφίζοντας στο τετράδιό μου μία εικόνα από την ιστορία που ασχολήθηκα!


Παρέα με την κ. Ιστορία!!!!

Η Εκπαιδευτικός 
Ευγενία Πανουργιά


Εκπληκτικό! Κάνεις κλικ και... περπατάς στον Ολυμπο -Τρισδιάστατη βόλτα μέσω Google [εφαρμογή] | iefimerida.gr 0
Επικοινωνία:
email:eupanour@yahoo.gr