Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Όσα πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι για τις πανελλαδικές

Με αφορμή την επικείμενη έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων παρουσιάζονται μια σειρά από πληροφορίες, ερωτήσεις – απαντήσεις καθώς και παλιότερες αναρτήσεις του Υπουργείου Παιδείας προς ενημέρωση των υποψηφίων.
Πότε μπορεί να βγει ένας υποψήφιος από την αίθουσα
Κατά τη διάρκεια της εξέτασης δεν επιτρέπεται στους εξεταζόμενους να βγουν από την αίθουσα εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή καλείται ο εφεδρικός/αναπληρωματικός επιτηρητής, ο οποίος συνοδεύει τον εξεταζόμενο έξω από την αίθουσα, ελέγχοντας τους χώρους που αυτός επισκέπτεται για την αποφυγή περίπτωσης δολίευσης των εξετάσεων. Σε καμιά περίπτωση δεν επιτρέπεται ο συνοδός να είναι καθηγητής του ίδιου Λυκείου που μετέχει με οποιαδήποτε ιδιότητα στη Λυκειακή Επιτροπή.
Αναβαθμολόγηση
Εφόσον η γραμματεία διαπιστώσει ότι η διαφορά των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων, τότε καλύπτονται με μαύρα αυτοκόλλητα οι βαθμοί του α΄ και β΄ βαθμ/τή και το γραπτό παραδίδεται στον γ΄ βαθμ/τή. Αφού ο γ΄ βαθμ/τής βαθμολογήσει με μαύρο στυλό και με την ίδια διαδικασία του β΄ βαθμ/τή, η γραμματεία αποσφραγίζει τους βαθμούς του α΄ και β΄ βαθμολογητή και παραδίδει το γραπτό στο ειδικό συνεργείο ελέγχου το οποίο προχωρά σε οπτικό έλεγχο της βαθμολογίας του α΄, β΄ και γ΄ βαθμολογητή, προκειμένου να διαπιστωθεί, ότι υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της αναλυτικής βαθμολογίας και του συνολικού βαθμού που έβαλαν οι τρεις βαθμολογητές ανάμεσα στο στέλεχος και στο απόκομμα, χωρίς περαιτέρω έλεγχο των αθροισμάτων. Στην εξαιρετική περίπτωση που εντοπιστεί κάποια αναντιστοιχία μεταξύ στελέχους και αποκόμματος, καλείται ο α΄, β΄ή γ΄ βαθμ/τής για να την αποκαταστήσει.
Κατανομή υποψηφίων στις αίθουσες
Η κατανομή των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, γίνεται με αλφαβητική σειρά και με την ευθύνη της Λυκειακής Επιτροπής, η οποία συντάσσει ονομαστική κατάσταση εξεταζομένων σε κάθε αίθουσα. Η τοποθέτηση των υποψηφίων στις θέσεις και ο έλεγχος είναι ευθύνη των επιτηρητών. Παρέκκλιση επιβάλλεται στην περίπτωση αδελφών ή συγγενών υποψηφίων.
Τι δεν πρέπει να φέρουν μαζί τους οι υποψήφιοι
Οι υποψήφιοι κατά την είσοδο τους στην αίθουσα της εξέτασης δεν επιτρέπεται να φέρουν μαζί τους βιβλία, τετράδια, σημειώσεις, διορθωτικό υγρό ή ταινία, κινητά τηλέφωνα, υπολογιστικές μηχανές, ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης πληροφοριών ή επικοινωνίας, ή άλλα αντικείμενα, εκτός από αυτά που επιτρέπονται σύμφωνα με τις οδηγίες της Κ.Ε.Ε. ή της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων. Για τον έλεγχο υπεύθυνοι είναι οι επιτηρητές.
Πότε μηδενίζεται ο υποψήφιος

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH


Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό. Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές – με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι. – σε

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Το τελικό πολυνομοσχέδιο για την παιδεία, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

Ψηφίστηκε  στην ολομέλεια της Βουλής, κατά πλειοψηφία, επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου  το πολυνομοσχέδιο  «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις».
Το πολυνομοσχέδιο αποτελείται από 82 άρθρα, εκ των οποίων μόνο τα 25 άρθρα αφορούν την Έρευνα,  που υποτίθεται ότι ήταν το κυρίως νομοσχέδιο.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
 

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης  ο νόμος 4386/16 “Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις”, που ψηφίστηκε την περασμένη εβδομάδα, κατά πλειοψηφία, στην Ολομέλεια της Βουλής.
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
http://www.esos.gr

Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό


Η Γιορτή της Μητέρας θεωρείται ένας καλός λόγος για εκδηλώσεις αγάπης και εκτίμησης στις μαμάδες όλου του κόσμου. Η συγκεκριμένη ημέρα ωστόσο σύμφωνα με το National Geographic, έχει πιο μελαγχολικές ρίζες. Η Ημέρα της Μητέρας, ξεκίνησε ως ημέρα μνήμης και πένθους των γυναικών που είχαν χάσει τα παιδιά τους, και γενναίους στρατιώτες στον πόλεμο, υπενθυμίζοντας ότι ο αγώνας μέχρι την ειρήνη είναι μακρύς. Όταν η επέτειος άρχισε να εμπορευματοποιείται, η μεγαλύτερη υποστηρίκτρια της ιδέας, Anna Jarvis εναντιώθηκε με όλα τα μέσα, καταλήγοντας να πεθάνει μόνη και χωρίς χρήματα σε ένα σανατόριο. Η ιστορία ξεκίνησε τη δεκαετία του 1850, όταν με διοργανώτρια την μητέρα της Anna, μια εθελοντική ομάδα γυναικών από τη δυτική Βιρτζίνια πρωτοστατούσε για την καλυτέρευση των συνθηκών υγιεινής, την προσπάθεια μείωσης της παιδικής θνησιμότητας και τον περιορισμό μόλυνσης του γάλακτος, σύμφωνα με την ιστορικό του Wesleyan College, Katharine Antolini. Μέλημα των γυναικών ήταν παράλληλα η φροντίδα των τραυματισμένων στρατιωτών και από τα δύο μέτωπα του αμερικανικού εμφυλίου, (1861- 1865). Στα χρόνια που ακολούθησαν μετά τον πόλεμο, η Jarvis και οι υπόλοιπες γυναίκες οργάνωναν πικνίκ “Φιλίας” και πραγματοποιούσαν συμβολικές εκδηλώσεις με σκοπό την ενεργό πολιτική δράση του γυναικείου πληθυσμού για την προώθηση της ειρήνης και τη συμφιλίωση των δύο πλευρών. Με στόχο ακριβώς έναν ενεργό πολιτικό ρόλο από την πλευρά των γυναικών, πέρα από τη μητέρα της Anna που είχε συνθέσει “Ύμνο μάχης για τη Δημοκρατία” και είχε συντάξει τη Διακήρυξη για τη Γιορτή της Μητέρας, η συγκεκριμένη ημέρα καθιερώθηκε κυρίως, από την κόρη της, Anna. Η ίδια οργάνωσε τον πρώτο εορτασμό της Μέρας της Μητέρας το 1908 καθώς είχε επηρεαστεί έντονα από τον θάνατο της μητέρας της το 1905. Στις 10 Μαΐου της ίδιας χρονιάς, είχαν προγραμματιστεί εκδηλώσεις στον τόπο όπου είχε γεννηθεί η Jarvis, στο Grafton της δυτικής Βιρτζίνια. Μια εκκλησία μάλιστα ανάμεσα στα μέρη που έγιναν οι εκδηλώσεις, τώρα έχει μετονομαστεί σε Διεθνή Βωμό της Ημέρας της Γυναίκας. Μέσω των προσπαθειών της Jarvis, η Ημέρα της Μητέρας άρχισε να γιορτάζεται σε περισσότερες πόλεις μέχρι που ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Woodrow Wilson το 1914 καθιέρωσε ως επίσημη ημέρα την δεύτερη Κυριακή του Μάη

www.dikaiologitika.gr
Η Γιορτή της Μητέρας θεωρείται ένας καλός λόγος για εκδηλώσεις αγάπης και εκτίμησης στις μαμάδες όλου του κόσμου. Η συγκεκριμένη ημέρα ωστόσο σύμφωνα με το National Geographic, έχει πιο μελαγχολικές ρίζες. Η Ημέρα της Μητέρας, ξεκίνησε ως ημέρα μνήμης και πένθους των γυναικών που είχαν χάσει τα παιδιά τους, και γενναίους στρατιώτες στον πόλεμο, υπενθυμίζοντας ότι ο αγώνας μέχρι την ειρήνη είναι μακρύς. Όταν η επέτειος άρχισε να εμπορευματοποιείται, η μεγαλύτερη υποστηρίκτρια της ιδέας, Anna Jarvis εναντιώθηκε με όλα τα μέσα, καταλήγοντας να πεθάνει μόνη και χωρίς χρήματα σε ένα σανατόριο. Η ιστορία ξεκίνησε τη δεκαετία του 1850, όταν με διοργανώτρια την μητέρα της Anna, μια εθελοντική ομάδα γυναικών από τη δυτική Βιρτζίνια πρωτοστατούσε για την καλυτέρευση των συνθηκών υγιεινής, την προσπάθεια μείωσης της παιδικής θνησιμότητας και τον περιορισμό μόλυνσης του γάλακτος, σύμφωνα με την ιστορικό του Wesleyan College, Katharine Antolini. Μέλημα των γυναικών ήταν παράλληλα η φροντίδα των τραυματισμένων στρατιωτών και από τα δύο μέτωπα του αμερικανικού εμφυλίου, (1861- 1865). Στα χρόνια που ακολούθησαν μετά τον πόλεμο, η Jarvis και οι υπόλοιπες γυναίκες οργάνωναν πικνίκ “Φιλίας” και πραγματοποιούσαν συμβολικές εκδηλώσεις με σκοπό την ενεργό πολιτική δράση του γυναικείου πληθυσμού για την προώθηση της ειρήνης και τη συμφιλίωση των δύο πλευρών. Με στόχο ακριβώς έναν ενεργό πολιτικό ρόλο από την πλευρά των γυναικών, πέρα από τη μητέρα της Anna που είχε συνθέσει “Ύμνο μάχης για τη Δημοκρατία” και είχε συντάξει τη Διακήρυξη για τη Γιορτή της Μητέρας, η συγκεκριμένη ημέρα καθιερώθηκε κυρίως, από την κόρη της, Anna. Η ίδια οργάνωσε τον πρώτο εορτασμό της Μέρας της Μητέρας το 1908 καθώς είχε επηρεαστεί έντονα από τον θάνατο της μητέρας της το 1905. Στις 10 Μαΐου της ίδιας χρονιάς, είχαν προγραμματιστεί εκδηλώσεις στον τόπο όπου είχε γεννηθεί η Jarvis, στο Grafton της δυτικής Βιρτζίνια. Μια εκκλησία μάλιστα ανάμεσα στα μέρη που έγιναν οι εκδηλώσεις, τώρα έχει μετονομαστεί σε Διεθνή Βωμό της Ημέρας της Γυναίκας. Μέσω των προσπαθειών της Jarvis, η Ημέρα της Μητέρας άρχισε να γιορτάζεται σε περισσότερες πόλεις μέχρι που ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Woodrow Wilson το 1914 καθιέρωσε ως επίσημη ημέρα την δεύτερη Κυριακή του Μάη

www.dikaiologitika.gr

Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας

 O γνωστός σκιτσογράφος Αρκάς,αφιερώνει ένα σκίτσο στη ΜΗΤΕΡΑ!

Πηγή:  http://www.iefimerida.gr

Στη χώρα μας γιορτάστηκε για 1η φορά στις 2 Φεβρουαρίου του 1929, σε συνδυασμό με τη χριστιανική γιορτή της Υπαπαντής. Τότε η ορθόδοξη εκκλησία γιορτάζει την Παναγία με τον Ιωσήφ που πηγαίνουν τον 40ήμερο Ιησού στο Ναό

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Νηστεία Σαρακοστής… Είναι παιδική υπόθεση;


Καθώς πλησιάζει η νηστίσιμη περίοδος της Μεγάλης Σαρακοστής αρχίζουν και πάλι οι προβληματισμοί των γονιών σχετικά με το αν είναι ασφαλές τα παιδιά τους να νηστεύσουν. Η νηστεία της Σαρακοστής χαρακτηρίζεται από την αποχή από τρόφιμα ζωικής προέλευσης, όπως το κόκκινο κρέας, το κοτόπουλο, τα αλλαντικά, τα αβγά, τα ψάρια, το γάλα και το γιαούρτι. Ζωικά τρόφιμα που επιτρέπεται να καταναλώνονται την περίοδο αυτή είναι τα θαλασσινά που «δεν έχουν αίμα», όπως τα οστρακοειδή, τα μαλάκια και τα αβγά ψαριών.
 Συνεπώς, είναι επαρκής η κατανάλωση των τροφίμων που επιτρέπονται για την κάλυψη των θρεπτικών αναγκών των παιδιών κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής;

Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Let' do it ! Greece - Let's do it Amf'ikleia-Σύλλογος Γυναικών Αμφίκλειας

Εθελοντισμός, συνεργασία, ευαισθητοποίηση, κινητοποίηση όλων μας κάθε μέρα για ένα καλύτερο, καθαρότερο και πιο πράσινο αύριο, ιδίως για τα παιδιά μας....


Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Ιστορία του Δ. Σ. μέσα από φωτογραφίες και ένα άρθρο από την εφημερίδα Αμφίκλεια

                                  Οι μαθητές μέσα από άνα πρόγραμμα εκπαιδεύονται για την ανακύκλωση
                                                                 αρχείο Ε. Πανουργιά
          http://syndesmos-dadioton.gr/images/newspaper/amfikleia192.pdf
                       Ένα άρθρο για την ιστορία του σχολείου

Οι 24 οίκοι του Ακαθίστου Ύμνου

Οι 24 οίκοι του Ακαθίστου Ύμνου




Γράμμα Διήγηση Θέμα Χαιρετισμό
απευθύνει
Εφύμνιο
Ιστορικό μέρος
Greek uc alpha.svg γγελος πρωτοστάτης οὐρανόθεν ἐπέμφθη εἰπεῖν τῇ Θεοτόκῳ τὸ Χαῖρε· καὶ σὺν τῇ ἀσωμάτῳ φωνῇ σωματούμενόν σε θεωρῶν, Κύριε, ἐξίστατο καὶ
ἵστατο κραυγάζων πρὸς Αὐτὴν

Ακάθιστος ύμνος(2)


"Ο "Ακάθιστος ύμνος", το αριστούργημα αυτό της βυζαντινής υμνογραφίας,αποδίδεται στο Ρωμανό το Μελωδό. Θεωρείται η φωνή ενός  λαού, που ξεσηκώθηκε για να ευχαριστήσει την προστάτιδά του, την Παρθένο, την "υπέρμαχο στρατηγό ", όπως την αποκαλεί."  
  Ελένη Γλύκατζη - Αρβελέρ



Επιδράσεις στη λαϊκή γλώσσα:
Ορισμένες εκφράσεις της ακολουθίας των Χαιρετισμών έχουν περάσει στη λαϊκή γλώσσα και χρησιμοποιούνται ως καθημερινές εκφράσεις. Οι πιο γνωστές είναι:
Απορώ και εξίσταμαι: λέγεται όταν κάποιος θέλει να εκφράσει ιδιαίτερη έκπληξη και απορία για κάτι.
• Χαίρε βάθος αμέτρητο: λέγεται για κάτι το οποίο είναι παράλογο ή εξαιρετικά δύσκολο να εξηγηθεί.

Ακάθιστος Ύμνος (1)

Picture
(Ρωσική εικόνα του 14ου αι.:ΟΑκάθιστος Ύμνος. 
Στο κέντρο εικονίζεται η Παναγία, ενώ καθεμιά από τις μικρές περιφερειακές εικόνες αφορά τη διήγηση ενός από τους 24 "οίκους"  τις μικρές του ύμνου)



Ακάθιστος ύμνος ονομάζεται γενικά κάθε ορθόδοξος χριστιανικός ύμνος ο οποίος ψάλλεται από τους χριστιανούς πιστούς σε όρθια στάση. Έχει

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Πρωταπριλιά στην Α΄Τάξη (1)

Πρωταπριλιά .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Πρώτα ακούσαμε και τραγουδήσαμε το Δαδιώτικο τραγούδι "Απρίλη, Απρίλη μ'δροσερέ.."από τη χορωδία του Λαογραφικού Συλλόγου.
  •  Πολλά ψέμματα,  ...... στο τραγούδι "Βατσιτσέλο, βατσιτσό". Το ακούμε  από τον Λουκιανό Κηλαηδόνη και το σιγοτραγουδούμε.
  • Στη συνέχεια μιλάμε για το έθιμο να λέμε ψέματα ...
  • Αν ζούσε ο Πινόκιο σήμερα θα είχε γενέθλια. Ακούμε το παραμύθι του Πινόκιο στη διεύθυνση:http://www.bedtimestoriescollection.com/book.php
  • Θα θέλαμε ένα φίλο σαν τον Πινόκιο; Πώς θα νιώθαμε, αν μας έλεγαν συνεχώς ψέματα; 
  • Αποκαλύπτουμε τα δικά μας ψέμματα, πότε τα είπαμε και γιατί. Είναι

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Επανάσταση 1821


Φτιάχνοντας ένα Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Αμφίκλεια!


Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να φτιάξουμε όλοι μαζί ένα Μουσείο Σχολικής Ζωής , ας δημιουργήσουμε τη σχολική τάξη περασμένης εποχής, δίνοντας ο καθένας από εμάς κάτι(ποδιά, βιβλία, τετράδια, φωτογραφίες,αυτοσχέδια παιχνίδια ...)

Άνοιξη Σταύρος Σιόλας


Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

"Aλφαβητάριo " Tο αναγνωστικό της πρώτης δημοτικού (1956-1974)




Ένα βιβλίο-αναμνηστικό που άντεξε στο χρόνο με το οποίο έμαθαν να συλλαβίζουν πολλά "πρωτάκια" .


Πρωταγωνιστές του βιβλίου:η Άννα, ο Μίμης, η Έλλη , η Λόλα.


Τα κείμενα του έχουν γράψει οι δάσκαλοι: Ι.Κ. Γιαννέλης, Γ. Σακκάς, Ι. Συκώκης και την εικονογράφηση είχε κάνει ο Κωνσταντίνος Γραμματόπουλος.

Μονοπάτι Παρνασσού 23-24 Απριλίου 2016 - Έναρξη εγγραφών

     Δελτίο Τύπου / 1.3.2016                 
Την Τρίτη 1 Μαρτίου 2016 ξεκίνησαν οι εγγραφές για τους φετινούς ορεινούς αγώνες δρόμου «Μονοπάτι Παρνασσού».  Οι εγγραφές πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα του Α.Σ. Διόνυσος Αμφίκλειας  http://dionysosamfiklias.gr/?page_id=891 
Λεπτομέρειες για την διαδικασία της εγγραφής, τους κανονισμούς των αγώνων, την περιγραφή και τις διαδρομές έχουν δημοσιευθεί στην προκήρυξη του αγώνα.  http://dionysosamfiklias.gr/?page_id=865

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Άνοιξη, Μάρτης μας ήρθε το λέει η χελιδόνα...Το έθιμο του "Μάρτη" στην Αμφίκλεια


Η χελιδόνα ήταν ένα παιχνίδι που το έφτιαχναν για να υποδεχτούν την αρχή του Μαρτίου και την αρχή της άνοιξης στην Αμφίκλεια.(Τραβούσαν το σχοινί και η χελιδόνα περιστρεφόταν...)

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Φτιάχνοντας ένα Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Αμφίκλεια!

Με την Α΄Τάξη του Δ.Σχ. Αμφίκλειας στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα "Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ να πηγαίνω στο σχολειό να μαθαίνω γράμματα ..." ασχοληθήκαμε  με την εκπαίδευση σε άλλα σχολεία του κόσμου, με την ιστορία του σχολείου μας, επισκεφτήκαμε τα σχολεία της Αμφίκλειας...και θα δημιουργήσουμε ένα Μουσείο Παιχνιδιών το οποίο να ανάλογα με το υλικό που συγκεντρωθεί ή θα παραμείνει στο σχολείο ή θα εμπλουτίσει τις συλλογές του Λαογραφικού Μουσείου.Ένα μικρό Μουσείο Παιχνιδιών σε μία γωνιά του σχολείου είχαμε φτιάξει με την Ε΄τάξη (2013-14) στα πλαίσια του προγράμματος "Διαγενεακή Προσέγγιση της Ιστορίας της Αμφίκλειας". Όταν έγινε η εκδήλωση του Λυκείου για την Ιστορία του σχολείου προτάθηκε να γίνει και εδώ Μουσείο Σχ. Ζωής.
Πέρισυ μαζί με τους μαθητές της ΣΤ΄Τάξης και τη βοήθεια του κ. Β. Σακκά καταγράψαμε την ιστορἰα του Δ. Σχολείου και δημιουργήσαμε Μουσείο Σχολικής Ζωής στην Ελάτεια.
Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να φτιάξουμε όλοι και εδώ ένα Μουσείο, ας δημιουργήσουμε τη σχολική τάξη περασμένης εποχής σε συνεργασία με το Δήμο, τις άλλες Σχολικές

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Κατεβάστε στο υπολογιστή σας δωρεάν 6.000 βιβλία (και σχολικά) από το 1828 έως το 1980...

PostHeaderIcon Πλήθος βιβλίων στην ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων PostDateIcon February 23rd, 2016 Μια πλούσια ψηφιακή συλλογή σχολικών εγχειριδίων του παρελθόντος έχει δημιουργήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η οποία είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο http://e-library.iep.edu.gr ο οποίος θα λειτουργεί στο εξής ως αποθετήριο-κιβωτός του τεράστιου σε όγκο υλικού. Η Ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων αριθμεί πάνω από 1.000.000 σελίδες υψηλής ανάλυσης, καθώς και 15.000 σελίδες αρχείων κειμένου ενώ ο αριθμός των βιβλίων φθάνει τα 5.979. Μέσω του διαδικτύου διατίθενται σχολικά εγχειρίδια που έχουν χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία από τον 19ο αιώνα έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το μεγαλύτερο μέρος του υλικού ανήκε στο πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, «καθολικό διάδοχο» του οποίου αποτελεί το Ι.Ε.Π. και είναι μέρος της βιβλιοθήκης του, ενώ επιπλέον υλικό θα αναζητηθεί από τον ανάδοχο σε άλλες βιβλιοθήκες (π.χ. Μπενάκειος) και σε άλλα ιδρύματα (π.χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης).

Read more at: http://didefth.gr/new/16247/plithos-vivlion-stin-psifiaki-istoriki-sillogi-scholikon-egchiridio


Στη διεύθυνση http://elibrary.iep.edu.gr/iep/collection/browse/index.html 
στην  "Ιστορική βιβλιοθήκη" του Ι.Ε.Π.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα παρουσιάσει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα  σε ημερίδα με θέμα:
"Ο Ρόλος της Ψηφιοποίησης των Σχολικών Βιβλίων και των Προγραμμάτων Σπουδών στην Εκπαιδευτική μας Κληρονομιά"
 Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα Ευγενίδου (Αμφιθέατρο)  την Τρίτη 1 Μαρτίου 2016 και ώρα 9:30 - 14:00
PostHeaderIcon Πλήθος βιβλίων στην ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων PostDateIcon February 23rd, 2016 Μια πλούσια ψηφιακή συλλογή σχολικών εγχειριδίων του παρελθόντος έχει δημιουργήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η οποία είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο http://e-library.iep.edu.gr ο οποίος θα λειτουργεί στο εξής ως αποθετήριο-κιβωτός του τεράστιου σε όγκο υλικού. Η Ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων αριθμεί πάνω από 1.000.000 σελίδες υψηλής ανάλυσης, καθώς και 15.000 σελίδες αρχείων κειμένου ενώ ο αριθμός των βιβλίων φθάνει τα 5.979. Μέσω του διαδικτύου διατίθενται σχολικά εγχειρίδια που έχουν χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία από τον 19ο αιώνα έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το μεγαλύτερο μέρος του υλικού ανήκε στο πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, «καθολικό διάδοχο» του οποίου αποτελεί το Ι.Ε.Π. και είναι μέρος της βιβλιοθήκης του, ενώ επιπλέον υλικό θα αναζητηθεί από τον ανάδοχο σε άλλες βιβλιοθήκες (π.χ. Μπενάκειος) και σε άλλα ιδρύματα (π.χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης). Το παραπάνω υλικό, το οποίο συνθέτει την «Ιστορική Συλλογή» του Ι.Ε.Π., απευθύνεται:

Read more at: http://didefth.gr/new/16247/plithos-vivlion-stin-psifiaki-istoriki-sillogi-scholikon-egchiridion/
PostHeaderIcon Πλήθος βιβλίων στην ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων PostDateIcon February 23rd, 2016 Μια πλούσια ψηφιακή συλλογή σχολικών εγχειριδίων του παρελθόντος έχει δημιουργήσει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η οποία είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο http://e-library.iep.edu.gr ο οποίος θα λειτουργεί στο εξής ως αποθετήριο-κιβωτός του τεράστιου σε όγκο υλικού. Η Ψηφιακή Ιστορική Συλλογή Σχολικών Εγχειριδίων αριθμεί πάνω από 1.000.000 σελίδες υψηλής ανάλυσης, καθώς και 15.000 σελίδες αρχείων κειμένου ενώ ο αριθμός των βιβλίων φθάνει τα 5.979. Μέσω του διαδικτύου διατίθενται σχολικά εγχειρίδια που έχουν χρησιμοποιηθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία από τον 19ο αιώνα έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Το μεγαλύτερο μέρος του υλικού ανήκε στο πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, «καθολικό διάδοχο» του οποίου αποτελεί το Ι.Ε.Π. και είναι μέρος της βιβλιοθήκης του, ενώ επιπλέον υλικό θα αναζητηθεί από τον ανάδοχο σε άλλες βιβλιοθήκες (π.χ. Μπενάκειος) και σε άλλα ιδρύματα (π.χ. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης).

Read more at: http://didefth.gr/new/16247/plithos-vivlion-stin-psifiaki-istoriki-sillogi-scholikon-egchiridion/