Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Ανέκδοτα



ΜΗΔΕΝ
Ένας πατέρας λέει στον γιο του:
- Τι χάλια είναι αυτά, Γιώργο; Γιατί πήρες μηδέν στα μαθηματικά;
- Δεν φταίω εγώ, μπαμπά, ο δάσκαλος μού το έδωσε.

Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ
Ο δάσκαλος ρωτά τον μαθητή:
- Για πες μου, Γιώργο.  Πόσο κάνει 8 - 8;
- Δεν ξέρω, κύριε.
- Για σκέψου λίγο, αν έχω 8 κεράσια και φάω τα 8, τι θα μείνει;
- Τα κουκούτσια, κύριε!

H ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ
Ο δάσκαλος λέει στον μαθητή:
- Γιατί η έκθεσή σου, με θέμα "Το Γάλα" είναι τόσο μικρή; Δεν είχες τίποτε άλλο να γράψεις;
- Είχα, αλλά ήθελα να γράψω για το συμπυκνωμένο!!!


ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΙΞΗΣ
Στο σχολείο ο δάσκαλος ρωτά για τα σημεία της στίξης:
- Βασίλη, τι είναι η παύλα (-);
Κι ο Βασίλης:
- Το θηλυκό του Παύλου, κύριε!

O ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΗΓΗΣΗ
Μια μαθήτρια ζητά από τον καθηγητή της να της εξηγήσει τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ χρόνου και αιωνιότητας.
Και ο καθηγητής:
- Θα μπορούσα να σου το εξηγήσω, αν είχα χρόνο. Μα και αν ακόμη είχα χρόνο, εσύ θα χρειαζόσουν μια αιωνιότητα για να το καταλάβεις.

ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ
Στις σχολικές εξετάσεις ο δάσκαλος βλέπει προβληματισμένο τον Μπόμπο και του λέει:
- Μήπως σε στενοχωρεί η ερώτηση;
- Όχι, λέει εκείνος, η απάντηση!

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Ο δάσκαλος: - Κωστάκη, κλείνε μου το ρήμα "τρέχω".
Κι ο Κωστάκης: - Τρέχω, έτρεχα, σκόνταψα, έπεσα, χτύπησα, έκλαψα, σηκώθηκα κι έφυγα….


ΒΙΑΖΟΤΑΝ...
Ο μικρός Κωστάκης γυρνάει την πρώτη μέρα από το σχολείο.
- Σας έμαθαν τίποτα παιδί μου, σήμερα; τον ρωτάει η μητέρα του.
- Τίποτα. Αφού, να φανταστείς, πρέπει να πάω κι αύριο!



ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
- Λοιπόν, Τοτό, σε τι καταλήγει ο ακουστικός πόρος;
- Στο τύμπανο, κυρία!
- Και μετά το τύμπανο τι υπάρχει;
- Το μέσον, κυρία!
- Και μετά το μέσον;
- Ο λαβύρινθος, κυρία!
- Ωραία! Και τι υπάρχει μες στον λαβύρινθο;
- Ο Μινώταυρος, κυρία!!!

Ο ΒΟΛΟΣ
Ήταν ο Τοτός με ένα φίλο του και έπαιζαν βόλους στο μάθημα της Γεωγραφίας. Κάποια στιγμή γυρίζει η δασκάλα προς το μέρος τους κι αυτοί κρύβουν τους βόλους στην τσέπες.
- Πού βρίσκεται η Θεσσαλονίκη; ρωτά η δασκάλα τον φίλο του Τοτού.
- Στη Μακεδονία, κυρία.
- Μπράβο! Και πού βρίσκεται ο Βόλος, Τοτό;
- Στην τσέπη μου, κυρία.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΑΧΑΡΗ;
Λέει η δασκάλα στον Τοτό:
- Για πες μας, Τοτό μία πρόταση με τη λέξη ζάχαρη...
- Σήμερα το πρωί ήπια το γάλα μου!
- Μα, πού είναι η ζάχαρη;
- Μες στο γάλα, κυρία!!!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ…
Στο τραπέζι, ο μικρός Νίκος θέλει να μιλήσει.
- Πάψε, του λέει ο πατέρας του. Τα παιδιά δεν μιλούν, πριν τελειώσουν το φαγητό τους.
Αφού έφαγε ο Νικολάκης, ο πατέρας του τον ρώτησε τι ήθελε να πει.
- Όταν πήγα στην αποθήκη και έβαλα στις μπουκάλες κρασί από το βαρέλι, ξέχασα να κλείσω την κάνουλα!

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΟΥ
- Στη ζωή, παιδί μου, πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας και να μη δίνουμε   σημασία σε ό,τι κι αν γίνει!
- Εντάξει, μπαμπά! Έκανα το καθήκον μου στη χημεία και τώρα δε δίνω καμιά σημασία στο "μηδέν" που μου έβαλε ο δάσκαλος.

Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Ο μικρός Τοτός κάθεται γονατιστός μπροστά στο κρεβάτι του και προσεύχεται δυνατά.
- Θεέ μου, κάνε να γίνει η Θεσσαλονίκη η πρωτεύουσα της Ελλάδας!
- Γιατί, χρυσό μου; τον ρωτά η μαμά του.
- Γιατί... έτσι έγραψα στο διαγώνισμα της Γεωγραφίας!

Η ΕΚΘΕΣΗ
- Δεν ντρέπεσαι; Τι έκθεση είναι αυτή; Σύνθεση κακή, κείμενο γεμάτο λάθη, γράψιμο ελεεινό. Θα τη δείξω στον μπαμπά σου...- Καλά θα του κάνετε, γιατί εκείνος την έγραψε... Δεν μπορώ να τα ακούω εγώ μια ζωή!

Η ΒΡΟΧΗ
- Τοτό, τι προκαλεί τη βροχή;
Τοτός: - Όταν συγκρούονται δύο σύννεφα, πονάνε και κλαίνε....

Η ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Μια μέρα, ρωτάει τη Μυρτώ ο δάσκαλος στο σχολείο:
- Μυρτώ, για πες μας ένα παράδειγμα, που να δείχνει την εξυπνάδα των ζώων;
- Οι κότες, κύριε... που κάνουν τ' αυγά τους στο ίδιο μέγεθος που είναι φτιαγμένες οι αυγοθήκες.

ΥΠΟΚΟΡΙΣΤΙΚΑ
Λέει ο δάσκαλος στον Τοτό, που μιλούσε συνέχεια με υποκοριστικά:
- Τοτό, τώρα πια μεγάλωσες, δεν μπορείς να μιλάς συνέχεια με υποκοριστικά. Από εδώ και πέρα το παιδάκι θα το λες παιδί, το μηλαράκι μήλο, το τετραδιάκι τετράδιο κ.λπ.
Σχολάει λοιπόν, ο Τοτός πάει σπίτι, κάθεται στο τραπέζι και λέει:
- Μαμά, μου βάζεις, σε παρακαλώ, λίγο σπανί;


ΑΡΙΘΜΗΣΗ
Η μαμά λέι στον γιο της:
- Μέτρα Λάκη μου, να δει ο θείος μέχρι πού ξέρεις να μετράς...
- Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε...
- Μπράβο αγοράκι μου, συνέχισε...
- Έξι, εφτά, οχτώ, εννιά..
- Παρακάτω...
- Δέκα, βαλές, ντάμα, ρήγας...

ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΟ...
Στην τάξη γίνεται μεγάλη φασαρία και ο δάσκαλος, αγανακτισμένος, φωνάζει:
- Θα σταματήσετε ή θα τιμωρήσω κανέναν;
- Όχι, λέει κάποιο παιδί.
- Ποιος είπε το όχι; ρωτά έξαλλος ο δάσκαλος.
- Ο Μεταξάς!

ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΘΗΤΩΝ...
- Εσύ, Τοτό κάνεις την προσευχή σου πριν το φαγητό;
- Όχι, δεν υπάρχει λόγος. Η μαμά μου είναι πολύ καλή μαγείρισσα! 


 ΦΙΑΛΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ
Η δασκάλα στο σχολείο ζήτησε από τα παιδιά να φέρουν το καθένα από μια συσκευή, για να εξηγήσουν τη λειτουργία της. Η Αννούλα φέρνει ένα γκαζάκι. 
- Μπράβο, Αννούλα!, λέει η δασκάλα. 
Ο Μπόμπος φέρνει μια φιάλη οξυγόνου. 
- Μπράβο, Μπόμπο! Πού τη βρήκες τη φιάλη; ρωτά η δασκάλα. 
- Την πήρα από τον παππού μου, κυρία, λέει ο Μπόμπος.
- Καλά, και τι σου είπε ο παππούς σου; ρωτά η δασκάλα. 
- Τίποτα, κυρία. Έκανε μονάχα: Αααααχ!!!
Από τους μαθητές της Ε΄τάξης