Τρίτη 20 Ιουνίου 2017
Κυριακή 11 Ιουνίου 2017
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΕΥΖΗΝ...

http://eyzin.minedu.gov.gr/Pages/Home.aspx
Η Επιστημονική Ομά
Η Επιστημονική Ομάδα του Προγράμματος ΕΥΖΗΝ, σε συνεργασία με φοιτητές του τμήματος Διαιτολογίας - Διατροφής
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, δημιούργησε έντυπο υλικό με δραστηριότητες και παιχνίδια για μαθητές δημοτικού,
προκειμένου να συντροφεύσει τους μικρούς μας φίλους και το καλοκαίρι...
δα του Προγράμματος ΕΥΖΗΝ, σε συνεργασία με φοιτητές του τμήματος Διαιτολογίας - Διατροφής
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, δημιούργησε έντυπο υλικό με δραστηριότητες και παιχνίδια για μαθητές δημοτικού,
προκειμένου να συντροφεύσει τους μικρούς μας φίλους και το καλοκαίρι...
Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017
Δευτέρα 22 Μαΐου 2017
Παρασκευή 19 Μαΐου 2017
Πέμπτη 18 Μαΐου 2017
Παρασκευή 12 Μαΐου 2017
Πέμπτη 4 Μαΐου 2017
Κυριακή 30 Απριλίου 2017
Σάββατο 22 Απριλίου 2017
Μονοπάτι Παρνασσού~ Κανονισμοί
– Ο αγώνας κινείται σε περιβάλλον
ευαίσθητο στην ανθρώπινη παρέμβαση και πρέπει οι αθλούμενοι να δείξουν
ιδιαίτερη προσοχή για την προστασία του. Οι αθλητές έχουν την υποχρέωση
να μην ρυπαίνουν και να αποφύγουν ενέργειες που υποβαθμίζουν με
οποιοδήποτε τρόπο το περιβάλλον.
Παρασκευή 21 Απριλίου 2017
Έτοιμοι για το Μονοπάτι Παρνασσού; Ας πάρουμε μια μικρή γεύση... ! TRAIL RUNNING AMFIKLEIA - PARNASSOS 2016
Στάθης Βασιλείου & Στάθης Π.
Πέμπτη 20 Απριλίου 2017
Τρίτη 18 Απριλίου 2017
Πέμπτη 13 Απριλίου 2017
Τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας
Με τη βοήθεια του λογισμικού των
Θρησκευτικών, ευκαιρία
να μπούμε στο κλίμα των ημερών! Ας περιηγηθούμε στα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας και ας
θυμηθούμε τα Θεία Πάθη μέσα από κείμενα, εικόνες και ύμνους!
(πατώ κλικ)
Δευτέρα 10 Απριλίου 2017
Σάββατο 1 Απριλίου 2017
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017
Κυριακή 19 Μαρτίου 2017
Χαρακτηριστικά της Δυσαριθμησίας
Πολλά
παιδιά δεν βρίσκουν τα μαθηματικά εύκολα, αλλά αν οι δυσκολίες του
παιδιού σας είναι έντονες και δεν υποχωρούν, ίσως αποτελούν ένδειξη για
μία μαθησιακή δυσκολία, τη δυσαριθμησία.
Τι είναι η δυσαριθμησία;
Ο
όρος δυσαριθμησία αναφέρεται σε συγκεκριμένη μαθησιακή δυσκολία που
επηρεάζει την ικανότητα ενός παιδιού να κατανοήσει τις μαθηματικές
έννοιες και να εκτελέσει πράξεις.
Πόσο συχνά εμφανίζεται;
Παρόλο
που η έρευνα ως προς τα ποσοστά είναι προς το παρόν περιορισμένη,
υπολογίζεται ότι το 5 με 7 % των παιδιών που φοιτούν στο δημοτικό
σχολείο, έχουν δυσαριθμησία, ενώ δεν έχει αναφερθεί ότι εμφανίζεται πιο
συχνά σε κάποιο από τα δύο φύλα.
Συνδέονται όλες οι μαθηματικές δυσκολίες με τη δυσαριθμησία;
Ακόμα
και οι πιο σοβαρές δυσκολίες δεν αποτελούν απαραίτητα ένδειξη
δυσαριθμησίας. Είναι επίσης πιθανό, διαταραχές όπως δυσλεξία, διαταραχή
στην οπτική ή ακουστική επεξεργασία και ΔΕΠΥ να επηρεάσουν την ικανότητα
του παιδιού να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των μαθηματικών.
Ενδείξεις
Ένα παιδί με δυσαριθμησία είναι πιθανό να:
- Δυσκολεύεται στην αναγνώριση αριθμών.
- Χρειάζεται πολλή ώρα για να μετρήσει.
- Δυσκολεύεται να συνδυάσει τα αριθμητικά σύμβολα (5) με τις αντίστοιχες
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017
Η καλή μέρα από… τον βραδινό ύπνο φαίνεται! (με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου στις 17 Μαρτίου)Πρόγραμμα ΕΥΖΗΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΕΥΖΗΝ
Ο ποιοτικός ύπνος
αποτελεί μία από τις κεντρικές διαστάσεις ενός υγιεινού τρόπου ζωής και ζωτικό
δείκτη για την αξιολόγηση της συνολικής υγείας και ευεξίας. Παρόλα αυτά, μεγάλο
ποσοστό του ενήλικου πληθυσμού δεν καλύπτει τις απαιτούμενες ώρες ύπνου σε
ημερήσια βάση και, δυστυχώς, ο ανεπαρκής ύπνος είναι ένα θέμα που αφορά ολοένα
περισσότερο και τα παιδιά. Σε γενικές γραμμές, η βέλτιστη διάρκεια ύπνου για τα
παιδιά και τους εφήβους κυμαίνεται από 8 έως 13 ώρες ημερησίως. Ωστόσο, όπως
έχει υπογραμμιστεί και από ευρήματα του προγράμματος ΕΥΖΗΝ, στο
οποίο συμμετείχαν 340.000 παιδιά, περίπου το 25% του ελληνικού παιδικού
πληθυσμού κοιμάται λιγότερο από 8 ώρες την ημέρα. Αναγνωρίζοντας την έκταση που
έχει
Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017
Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017
Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016
Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016
Η ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
Πήρα ένα Α και το έκανα Άστρο
Με το Β έγραψα Βηθλεέμ
και με το Γ τη Γέννηση του Κυρίου.
Στο Δ βρήκα τα Δώρα που του χάρισαν
και στο Ε την Ελπίδα που μας έφερε στη γη.
Με το Ζ θυμήθηκα τα Ζώα που τον ζέσταιναν.
Με το Η τον Ηρώδη, τον κακό βασιλιά

και με το Γ τη Γέννηση του Κυρίου.
Στο Δ βρήκα τα Δώρα που του χάρισαν
και στο Ε την Ελπίδα που μας έφερε στη γη.
Με το Ζ θυμήθηκα τα Ζώα που τον ζέσταιναν.
Με το Η τον Ηρώδη, τον κακό βασιλιά
Με το Θ ψιθύρισα Θεέ μου!
και με το Ι: Ιωσήφ….
Το Κ μου έφερε στο νου την Καλοσύνη
και με το Ι: Ιωσήφ….
Το Κ μου έφερε στο νου την Καλοσύνη
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016
Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016
Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016
Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016
Απογοητευτικές οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών στον διαγωνισμό της PISA
Τουλάχιστον ο ένας στους τέσσερις
Ελληνες μαθητές δεν είναι σε θέση να εντοπίζει πληροφορίες σε ένα
κείμενο, να διενεργεί διαδικασίες ρουτίνας ακολουθώντας οδηγίες, να
κάνει απλή σύνδεση ανάμεσα στην πληροφορία που βρίσκεται στο κείμενο και
σε κοινή καθημερινή γνώση. Αυτό υποδηλώνει ο πάτος στον οποίο βρίσκεται
η Ελλάδα στα ποιοτικά δεδομένα που μετράει ο ΟΟΣΑ για τα εκπαιδευτικά
συστήματα των χωρών-μελών του.
Ειδικότερα, χθες, ο ΟΟΣΑ παρουσίασε μια ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων στους διαγωνισμούς PISA από το 2003 έως και το 2012. Ο διαγωνισμός PISA διενεργείται κάθε τρία χρόνια και σε αυτόν μετέχουν 15χρονοι μαθητές από τις χώρες του ΟΟΣΑ, εξεταζόμενοι στα Μαθηματικά, στην Κατανόηση Κειμένου και στις Φυσικές Επιστήμες. Το PISA δίνει πλήθος πληροφοριών που δεν προσφέρει καμία άλλη έρευνα εθνική ή διεθνής, όπως είναι π.χ. τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση, οι στάσεις και οι πεποιθήσεις τους, οι στρατηγικές μάθησης που ακολουθούν, το κλίμα που επικρατεί στο σχολείο, οι δραστηριότητες που οργανώνει το σχολείο, τα εξωσχολικά μαθήματα, η χρήση των νέων τεχνολογιών εντός και εκτός σχολείου.
Ειδικότερα, χθες, ο ΟΟΣΑ παρουσίασε μια ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων στους διαγωνισμούς PISA από το 2003 έως και το 2012. Ο διαγωνισμός PISA διενεργείται κάθε τρία χρόνια και σε αυτόν μετέχουν 15χρονοι μαθητές από τις χώρες του ΟΟΣΑ, εξεταζόμενοι στα Μαθηματικά, στην Κατανόηση Κειμένου και στις Φυσικές Επιστήμες. Το PISA δίνει πλήθος πληροφοριών που δεν προσφέρει καμία άλλη έρευνα εθνική ή διεθνής, όπως είναι π.χ. τα κίνητρα των μαθητών για μάθηση, οι στάσεις και οι πεποιθήσεις τους, οι στρατηγικές μάθησης που ακολουθούν, το κλίμα που επικρατεί στο σχολείο, οι δραστηριότητες που οργανώνει το σχολείο, τα εξωσχολικά μαθήματα, η χρήση των νέων τεχνολογιών εντός και εκτός σχολείου.
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016
Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)